ŞILE Hava Durumu

Şile Yeni Dönemde İlhan Ocaklı ile Emin Ellerde

Thursday, February 29, 2024

Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı yeni dönem hedeflerini kamuoyu ile paylaşmak için Şile The Sign Otel Balo Salonu’nda düzenlediği 2024-2029 Proje Tanıtım Toplantısı geniş bir katılımla gerçekleşti. Yoğun ilgi gören ve katılımcıların coşkuyla eşlik ettiği toplantıda Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı önceki dönem yaptıklarını ve gelecek dönemdeki hedeflerini anlattı.

Proje Tanıtım Toplantısına Katılım Yoğun Oldu

Şile Belediyesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen proje tanıtım toplantısında Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı önceki dönem yaptıkları icraatları ve gelecek dönemdeki vaatlerini interaktif sunumlar eşliğinde davetlilerle paylaştı.

Yoğun ve coşkulu bir katılımın olduğu toplantıya Genel Merkez Karar ve Yönetim Kurulu üyeleri Atakan Yılmaz, Ensar Topçu, Tolga Ağar, Barış Özerol, AK Parti İstanbul İl Koordinatörü Ali Yazlı ve İl Yönetim Kurulu Üyesi Bekir Aksu, GENAR Araştırma Danışmanlık ve Eğitim Şirketi'nden Cenk Şener, Cumhur İttifakı Siyasi Parti İlçe Başkanları, protokol üyeleri, STK başkan ve yöneticileri, muhtarlar, davetliler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Şile için Durmadan Yorulmadan Çok Daha Fazlası için Çalışılacak

Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı’nın her fırsatta Şile için durmadan, yorulmadan çok daha fazla çalışılacağının altını çizdiği ve en büyük sevdası Şile'yi, azim ve kararlılıkla gelecek Türkiye Yüzyılına taşımak için yenilikçi vizyon ile yeni dönemin hizmetlerini paylaştığı proje tanıtım toplantısı Şile Belediyesi Youtube kanalından da canlı yayınlandı. Hayli coşkulu geçen tanıtım toplantısında Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı’nın Şile Belediyesi olarak gelecek dönem projelerini de bir video film sunumuyla açıkladı.

Başkan Ocaklı: "Yelkenlerimizi Yeni Bir Maceraya Açıyoruz."

Konuşmasında Şile'de yaptıkları hizmetleri anlatan ve pandemi döneminde yaptıklarına da değinen Şile Belediye Başkanı ve Başkan adayı İlhan Ocaklı: “Biz Şile için yola çıkarken birlikte çalışma sözü verdik. Birlikte üreterek, birlikte kazanacağız dedik. Bu akşam kısa bir özetini sunduğumuz onlarca projeyi ben ve Şile Belediyesi’nde görev yapan çalışma arkadaşlarım, gece gündüz ciddi hazırlıklar yaparak ortaya koydular. Hepsi sağ olsun, var olsunlar. Yaklaşık 5 yıldır Belediye Başkanı olarak görev yapıyoruz ve ülke olarak ve dünya olarak zor bir süreci geride bıraktık. Bütün bu zorluklara rağmen vatandaşlarımıza birçok yatırım ve hizmet sunduk. Yeni dönemde de milletimiz takdir ederse yelkenlerimizi yeni bir maceraya doğru açacağız." ifadelerini kullandı.

Başkan Ocaklı: “Cumhurbaşkanımız “Türkiye Yüzyılını İnşa Ediyoruz” Dedi. Biz De “Şile'nin Yüzyılını İnşa Ediyoruz.”

Şile Belediyesi’nin yaşanan tüm olumsuzluklara, küresel salgına, yangınlara, sellere, deprem felaketlerine rağmen hizmet bayrağını en iyi şekilde dalgalandırdığını dile getiren  İlhan Ocaklı: " 5 yıl önce 2019 yılında göreve geldiğimizde 62 milyon lira olan Şile Belediye’mizin bütçesini 2024 yılında 1.245 Milyon liraya taşıdık. Küçülmedik, bütçemizi 20 kat büyüttük. Gece gündüz çalıştık. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan: “Türkiye Yüzyılını inşa ediyoruz.” dedi bizler de Şile'nin Yüzyılını inşa ediyoruz. Bu 5 yıl içerisinde 10’larca prestij caddesi yaptık. Atık Getirme Merkezi’ni ilçemize kazandırdık. Ağva Hizmet Binamızı ve Sağlık Merkezimizi inşa ettik. Şile-Ağva Otoyolunun ilk etabını kullanıma açtık. Gençlerimize iki adet Fitness Merkezi kazandırdık. Şile Fenerimizi restore ettik. Mahallelerimizde Şile Bezi Atölyelerimizi kurduk, Şile Bezi Üretim Tesisimizi inşa ettik. Belediye Hizmet Binamızın, Hükümet Konağımızın, Tapu Hizmet Binamızın, Gençlik Merkezimizin, Emniyet Müdürlüğümüzün, Millet Bahçemizin çalışmaları tamamlanıyor, çok kısa bir süre sonra açılışını gerçekleştireceğiz. Hayırlı olsun.” dedi.

Başkan Ocaklı: “Şile, Parlayan Bir Yıldız Olmaya Devam Edecek.”

Şile’nin İstanbul’un Mavi Bayraklı sahillere sahip tek ilçesi olduğunu söyleyen Şile Belediye Başkanı İlhan Ocaklı “Şile, büyük bir turizm potansiyeline sahip. Sahillerimiz, plajlarımız, kumsallarımız İstanbul’un gözbebeği… Kumsallarımız tedavi edici özelliğe sahip. Tüm bunları turizm açısından önemli bir değer olarak sunmaya devam edeceğiz. Şile Palamudu önemli bir değer. İstanbul’un coğrafi işaretli ilk ve tek ürünü Şile Bezi’ydi. Şile Kestane Balı için de coğrafi işaret aldık. Şile Palamudu’na coğrafi işaret almak için de müracaat ettik. Şile’nin sayısız doğal, yöresel ve turistik değerleri var. Atalarımızdan kalan emanetler var. Bunları önümüzdeki süreçte festival ve etkinliklerle vatandaşlarımız ile buluşturmak istiyoruz. Şile Bezi Üretim Tesisimizi açacağız, kadın istihdamına destek olacağız. Dünyaca ünlü bu değeri bizden sonraki nesillere de aktaracağız. Köylerimizde yaşlı nüfusumuz çok. Yaşlılarımızla, büyüklerimizle ilgili huzurevi projemiz var. Evlatlarımız için de içerisinde tarım kültürünün de aşılanacağı kreşler yapacağız. Gençlerimiz için bir vizyon proje olarak Şile Teknoloji Merkezini hayata geçirmek istiyoruz. İlçe turizmimize katkı sağlamak, Şile’nin doğasını iş dünyasıyla buluşturmak için Şile Kongre Merkezi projemizi geliştirdik. Kırsal mahallelerimizin meydanlarını düzenleyeceğiz. Yeni millet bahçeleri ve prestij caddeler yapmaya devam edeceğiz. Çocuklarımız için özel planladığımız tematik parklarımızı yeni dönemde onlara hediye edeceğiz. Şile için dolu dolu geçecek bir 5 yıl daha bizi bekliyor.” şeklinde konuştu.

2024-2029 Vizyon Projeleri Tanıtıldı

Toplantıda şilenin geleceğini şekillendirecek, insan odaklı planlanmış 39 yeni projenin lansmanı yapıldı.

Lansmanı yapılan projelerin isimleri ise şöyle: Köy Meydanları, Patihane, Tekmer, İlkadım Okul Öncesi Gelişim Merkezi, Şile Baharı Yaşlı Bakımevi, Ağva Tabiat Parkı, Kır Düğünü Salonları, Tarihi Şile Evleri Restorasyonu ve Balıbey Mahallesi Tarihi Sokak, Kongre Merkezi, Bacasız Montaj Sanayi, Yeni Şile Küçük Sanayi Sitesi, Ağva Küçük Sanayi Sitesi, Hacıllı Şelalesi, Müzik Akademisi, Sofular Yaşam Merkezi, Hobi Bahçeleri, Halk Plajı, Şile Kent Müzesi, Tahlisiye Denizcilik Kütüphanesi, Fener Seyir Terası, Zeki Müren Caddesi, Çayırlar Caddesi, Teleferik, Hanımeli Pazarı, Doğancılı Genç Mekan, Şile Kapalı Pazarı, Ağva Otopark, Ağva Kapalı Pazar Yeri, Köy Konakları, Bal Evi, Yöresel Ürünler Pazarı, Tarım ve Hayvancılık Destekleri, Deniz Sahnesi, Engelsiz Park, Selfie Parkı, Bilim Sanat Oyun Parkı, Kano ve Kürek Sporları, Kentsel Dönüşüm ve Depreme Hazırlık, Toki Toplu Konut Projeleri.

Onay kodu gönderirken problem oldu. Daha sonra tekrar deneyin.
Sorry, we have a problem while sending e-mail. Please try later.
Lütfen, size gönderilen onay kodunu giriniz.
Please, enter code we send you.
Lütfen en az bir bildirim türü seçin.
Please select at least one notification channel.
Bu bilgilerle kayıtlı bir e-bülten üyeliği mevcut, lütfen başka bir taneyle deneyin.
This email address already registered. Please, try other e-mail adress.
Lütfen gerekli bilgileri giriniz.
Please enter mandatory fields.
Lütfen gerekli alanları doldurunuz. Please fill al required values.
İşleminiz başarıyla gerçekleşti, teşekkürler.
Thank you, your your process is done.
Onay kodunu yanlış girdiniz. Please enter right code that we send you.